مدیر سایت ۳۱ تیر, ۱۳۹۹
مدت حدودی مطالعه: 5 دقیقه

زمان مطالعه: ۵ دقیقه بسیاری از کسب و کارهای آنلاین، امروزه در بستر فضای مجازی در حال فعالیت می‌باشند. با رواج شبکه‌های اجتماعی و دسترسی آسان به گوشی‌های هوشمند، جلب مشتری در فضای آنلاین آسان‌تر از گذشته به نظر می‌رسد. به نحوی که افراد زیادی تنها با داشتن یک صفحه اینستاگرامی در حال کسب درآمد می‌باشند و توانسته اند […]

خدمات مانیار برای کسب و کارها
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

بسیاری از کسب و کارهای آنلاین، امروزه در بستر فضای مجازی در حال فعالیت می‌باشند. با رواج شبکه‌های اجتماعی و دسترسی آسان به گوشی‌های هوشمند، جلب مشتری در فضای آنلاین آسان‌تر از گذشته به نظر می‌رسد. به نحوی که افراد زیادی تنها با داشتن یک صفحه اینستاگرامی در حال کسب درآمد می‌باشند و توانسته اند تنها از همین طریق رضایت مشتریان بسیاری را به دلیل قابلیت پرداخت آنلاین و دریافه پستی جلب نمایند.

اما راه اندازی یک صفحه یا وب‌سایت به تنهایی نمی‌تواند تضمین کننده‌ی فروش خوب یک کسب و کار باشد. جوانب بسیاری همچون تبلیغات مناسب و به موقع، اطلاع دقیق از الگوریتم‌های جستجو در فضای مجازی و انتخاب روش پرداختی مناسب برای مشتریان، از راهکارهایی‌است که می‌تواند در موفقیت  کسب و کارهای آنلاین تاثیرگذار باشد.

مانیار می‌تواند در خصوص انتخاب روش پرداختی مناسب، کسب و کارها را راهنمایی نماید و سرویس متناسب با نیاز آن‌ها را در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیارشان قرار دهد. در ادامه تلاش کرده ایم تا سرویس‌ها را با توجه به نیاز کسب و کارها دسته بندی کنیم تا بتوانیم شما را در انتخاب مناسب‌ترین سرویس به درستی راهنمایی نماییم.

                                                   کسب و کارهای آنلاین، پرداخت آنلاین، خدمات مانیار

درگاه پرداخت آنلاین مانیار

در صورتی که برای فروش محصول و یا ارائه خدمات خود وب‌سایتی دارید، می‌توانید برای امکان پرداخت آنلاین سایت خود، از API درگاه مانیار استفاده نمایید. برای دریافت درگاه پرداخت آنلاین مانیار، الزامی به داشتن مجوز نماد اعتماد الکترونیک برای وب‌سایت نیست.

درگاه پرداخت آنلاین  سرویسی ست که برای تمامی افرادی که در بستر وبسایت، اقدام به فروش یا ارائه خدمات می‌کنند، قابل استفاده می‌باشد. فرقی نمی‌کند فعالیت شما در زمینه فروش محصول خاصی باشد یا یک سایت آموزشی باشد که با فروش اشتراک به کاربرانش خدمات آموزشی می‌دهد.

موسساتی مانند موسسات زبان، کنکور و موسسات مربوط به امور فرهنگی و هنری که در وبسایت خود اقدام به ثبت نام کاربرانشان می‌نمایند نیز به راحتی می‌توانند با دریافت API درگاه پرداخت مانیار، بدون نیاز به قراردادن شماره کارت در وبسایت و دریافت رسید پرداخت از طریق پیام‌رسان‌ها، ثبت نام خود را آنلاین کرده و نگرانی‌ای در راستای نحوه‌ی پرداخت کاربران نداشته باشند.

این مطلب را حتما بخوانید!  الگوریتم اینستاگرام 2021 چیست - پیشنهاداتی برای استوری، اکسپلور و IGTV

این فرایند علاوه بر ذخیره زمان بسیار که بایستی پیش از این برای دریافت نماد اعتماد الکترونیک و دریافت درگاه پرداخت بانکی صرف می‌گردید، به کسب و کارهای آنلاین امکان دریافت گزارش تراکنش‌ها با جزئیات زمان و تاریخ تراکنش را می‌دهد. چرا که به همراه API  درگاه پرداخت، دسترسی پنل کاربری، برای دریافت گزارش تراکنش‌ها را نیز به مدیران کسب و کارها داده می‌شود.

تفاوت درگاه پرداخت  آنلاین واسط و مستقیم در خدمات مانیار، به قرار گرفتن لوگوی کسب و کار شما در صفحه‌ی پرداخت بانکی مربوط می‌شود. در صورتی که شما درگاه پرداخت آنلاین مستقیم را انتخاب کنید می‌توانید لوگوی اختصاصی خود را در صفحه‌ی پرداخت به واریزکننده‌ی وجه نمایش دهید.

                                                            کسب و کارهای آنلاین، پرداخت آنلاین ، خدمات مانیار

خرید از طریق اپلیکیشن مانیار

کسب و کارهای آنلاین که برای وبسایت خود از درگاه پرداخت مانیار استفاده می‌کنند، می‌توانند برای کاربران اپلیکیشن مانیار امکان خرید و پرداخت از کیف پول را فراهم کنند. مزیت این کار برای پرداخت کننده، واریز وجه امن و سریع بدون نیاز به وارد کردن اطلاعات بانکی و رمزپویا و برای فروشنده، عدم محاسبه کارمزد تراکنش‌هایی که از طریق کیف پول انجام شده اند، است.

صاحبان کسب و کارهای آنلاین برای دریافت درگاه پرداخت کیف پولی نیاز نیست هزینه‌ی مجزایی بپردازند و تنها با درخواست از مانیار می‌توانند این امکان را روی وبسایت خود قرار دهند.

سرویس کیف پول مانیار

کسب و کارهای آنلاین که به مشتریان خود در ازای اعتبار و موجودی، محصول یا خدماتی ارائه می‌کنند، می‌توانند وبسایت یا اپلیکیشن خود را به کیف پول مجهز سازند. قابلیت‌های این کیف پول به انتخاب کسب و کار می‌تواند قابل تغییر باشد.

به طور مثال یک وبسایت بازی را متصور شوید که کاربر بایستی کیف پول خود را شارژ نماید و متناسب با موجودی آن از بازی‌ها استفاده کند. حال اینکه این کیف پول قابلیت افزایش اعتبار، انتقال وجه، خرید در سایت، تسویه به حساب بانکی و… را داشته یا نداشته باشد به انتخاب مدیر کسب و کار می‌تواند متغیر باشد. البته به این نکته بایستی توجه داشت که این کیف پول به کیف پول اپلیکیشن مانیار ارتباطی ندارد.

 کسب و کارهای آنلاین، پرداخت آنلاین ، خدمات مانیار

لینک پرداخت و QR code در کسب و کارهای آنلاین 

فروشندگان بسیاری تنها در بستر شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌نمایند که به همین فضا برای فروش اکتفا می‌کنند. بسیاری از این کسب و کارهای آنلاین ممکن است در ابتدای کار، بودجه‌ی کافی به جهت طراحی سایت و استخدام نیروی فنی در اختیار نداشته باشند.  در این حالت معمولا از روش کارت به کارت برای دریافت وجه از مشتریان استفاده می‌کنند.

این مطلب را حتما بخوانید!  درگاه پرداخت شخصی برای فریلنسرها؛ آسان و امن!

مشکلات ناشی از مشخص نبودن واریزی‌ها در پی تعدد مشتریان و ایجاد رسیدهای جعلی توسط کلاهبرداران، باعث شده است تا مدیریت امورمالی برای فروشندگان اینستاگرامی و تلگرامی بیش از پیش دشوار باشد.

با لینک پرداخت آنلاین مانیار فروشندگان می‌توانند با ارسال یک لینک به مشتری خود، از او پول دریافت کنند. علاوه بر دریافت وجه، امکان دریافت اطلاعات مشتری مانند نام و نام خانوادگی و آدرس جهت ارسال کالا نیز فراهم شده است.

این راهکار روشی آسان برای حل مشکلات مدیریتی موسسات خیریه و مردم نهاد نیز می‌تواند باشد. همچنین امکان ساخت لینک‌های متنوع تنها با یک شماره شبا، مشکلات تفکیک حساب را نیز مرتفع می‌نماید.

بسیاری از کسب و کارهای آنلاین علاوه بر فعالیت در فضای مجازی دارای مغازه و فروشگاه یا موسسه نیز هستند. آن‌ها می‌توانند لینک پرداخت خود را در قالب QR code  در محل کسب خود قرار دهند تا مشتریان حضوری نیز امکان پرداخت آنلاین را به دست آورند.

تفاوت و شباهت های لینک پرداخت و QR Code در کسب و کارهای آنلاین

این دو روش از مسیر یکسانی پرداخت را پیش می‌برند و تنها تفاوت آن‌ها در نحوه‌ی ورود به درگاه پرداخت است که در یکی از طریق کلیک بر روی لینک و دیگری با اسکن تصویر در دسترس قرار می‌گیرد.

مدیران ساختمان‌ها نیز برای دریافت شارژ و مخارج ساختمان از ساکنین می‌توانند از هر دو روش ارسال لینک از طریق پیام‌رسان‌ها و یا قراردادن کیوآرکد پرداخت در لابی ساختمان به جهت پرداخت شارژ،  از ساکنین به راحتی وجه دریافت کنند و از طریق پنل کاربری خود متوجه شوند که چه کسانی تسویه حساب کرده اند و چه کسانی هنوز بدهکار هستند.

برای دریافت و اطلاع بیشتر از تمامی این سرویس‌ها می‌توانید به بخش راهکارهای پرداخت مراجعه نمایید و یا با تماس با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۳۱۵۵ می‌توانید از همکاران مانیار در این حوزه راهنمایی بگیرید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

mattis libero facilisis Praesent adipiscing dolor Phasellus consectetur felis