فنجون

سرویس دونیت فنجون

حتما برای شما هم این سوال پیش آمده است که افرادی که به صورت رایگان در فضای مجازی فعالیت می‌کنند، از چه طریق درآمد کسب می‌کنند یا شما چگونه می‌توانید از فعالیت‌های آن‌ها قدردانی کنید. دونیت یا حمایت کردن در مقادیر بسیار کم از روش‌هایی‌ست که در سراسر دنیا از محبوبیت بسیاری برخوردار است و افراد از این طریق، هم برای ارتقای فعالیت خود جذب حمایت مالی می‌کنند و هم می‌توانند از افراد مورد علاقه‌ی خود با مبلغ ناچیز حمایت کنند. ما در فنجون برای شما امکان دونیت کردن با مفهوم پذیرایی با خرید فنجون چای را فراهم کرده ایم تا هواداران یک پادکست، یا یک گروه موسیقی و... بتوانند برای رفع خستگی فرد یا افراد مورد علاقه‌شان در زمینه‌ای خاص، او را به یک یا چندین فنجون چای دعوت کنند.

چه کسانی به فنجون نیاز دارند؟

اگر در هر یک از این دسته بندی‌ها قرار می‌گیرید و یا فعالیتی مشابه دارید می‌توانید صفحه‌ی اختصاصی خود را در فنجون داشته باشید و با داشتن لینک مخصوص به خود از هوادارانتان حمایت دریافت کنید تا از این طریق به افزایش کیفیت فعالیت‌های خود کمک بیشتری نمایید و درآمدی از این طریق داشته باشید.

Image Description
SVG

بلاگرها

SVG

تئاترها

SVG

گروه‌های موسیقی

SVG

فریلنسرها

SVG

نیرو‌های خدماتی

SVG

گیمر و استریمرها

SVG

صفحات آموزشی

SVG

اینفلوئنسرها

فنجون بر مفهوم دونیت استوار است.

ممکن است حمایت مالی ما را به یاد کمک‌های با مبالغ بسیار بالا بیندازد که نمی‌توانیم از پس آن بربیاییم و بنابراین قید آن را می‌زنیم یا اگر خود دریافت کننده‌ی حمایت هستیم از جذب حمایت ناامید می‌شویم. اما دونیت و تامین مالی جمعی بر پایه‌ی مبالغ بسیار ناچیز و حمایت کنندگان بسیار زیاد استوار است. درواقع آن چه که دونیت کردن را به روش موثری برای جذب حمایت تبدیل می‌کند، تعدد حمایت‌ کنندگان است نه مبلغ اهدا شده. در فنجون نیز مبالغ در حد مهمان کردن یک فنجون چای در نظر گرفته شده است تا این مفهوم حفظ شده و همه افراد در شرایط اقتصادی دشوار فعلی بتوانند از حمایت کردن یا جذب حمایت مالی برخوردار شوند.