مدیر سایت ۱ آبان, ۱۳۹۹
مدت حدودی مطالعه: 3 دقیقه

زمان مطالعه: ۳ دقیقه از آنجاییکه امروزه بیشتر مردم به اینترنت پرسرعت دسترسی دارند، ترجیح می‌دهند تا دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی و مهارتی را تا حد امکان آنلاین بگذرانند و کمتر از منزل خارج شوند. از این رو هزینه‌ی رفت و آمد برای شرکت‌کنندگان و هزینه‌ی مکان و تجهیزات برای آموزش‌دهدندگان تا حد بسیار زیادی کاهش می‌یابد. شیوع کرونا […]

درگاه پرداخت برای موسسات آموزشی و رویدادها
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

از آنجاییکه امروزه بیشتر مردم به اینترنت پرسرعت دسترسی دارند، ترجیح می‌دهند تا دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی و مهارتی را تا حد امکان آنلاین بگذرانند و کمتر از منزل خارج شوند. از این رو هزینه‌ی رفت و آمد برای شرکت‌کنندگان و هزینه‌ی مکان و تجهیزات برای آموزش‌دهدندگان تا حد بسیار زیادی کاهش می‌یابد. شیوع کرونا نیز دلیلی شد تا اگر موسسه‌ای همچنان آموزش را به سبک سنتی ادامه می‌دهد، به این روش تغییر رویه دهد تا سلامت آموزش دهندگان و آموزش گیرندگان را به خطر نیندازد. اما چگونگی پرداخت متقاضیان همیشه مورد بحث بوده است که اگر به محل مراجعه نکنند و کارت نکشند چگونه می‌توان پرداخت را برای آن‌ها تسهیل کرد؟ پاسخ این سوال را با شرح امکانات درگاه پرداخت برای موسسات آموزشی، در ادامه خواهیم گفت. 

مشکلات پیش روی موسسات آموزشی و برگزارکنندگان رویداد

در صورتی که این مراکز دارای وبسایت باشند نیاز به درگاه پرداخت روی وبسایت خود خواهند داشت که برای دریافت درگاه پرداخت بایستی مجوزهای مربوط به کسب و کارهای مجازی مانند نماد اعتماد الکترونیک را دریافت نمایند که این مسئله برای یک سایت تازه تاسیس که به سرعت نیاز به بهره برداری در شرایط فعلی دارد بسیار زمانبر به نظر می‌رسد. از طرفی دیگر، در صورت عدم وجود وبسایت و نیروی فنی به منظور ایجاد یک بستر برای ثبت نام، موسسات ناچارند از طریق اعلام شماره کارت، وجوه را از شرکت‌کنندگان دریافت نمایند. این مسئله باعث می‌شود تا تفکیک و مدیریت رویدادها، کارگاه‌ها و کلاس‌ها دشوار باشد و مدیران ناچار باشند تا نیرویی به منظور دسته بندی پرداختی‌های متقاضیان استخدام نمایند. 

چگونگی رفع چالش‌ها برای وبسایت‌های آموزشی

API درگاه پرداخت روی وبسایت‌های آموزشی توسعه می‌یابد و امکان پرداخت از درگاه معتبر بانکی را برای پرداخت‌کنندگان شما فراهم می‌کند. امنیت و سادگی پرداخت تنها با دسترسی به اینترنت از مزایایی‌ست که API درگاه پرداخت مانیار برای مشتریان شما به همراه دارد. مدیران موسسات آموزشی و برگزارکنندگان رویدادها نیز می‌توانند با دسترسی به پنل گزارش‌گیری، در هر لحظه تراکنش‌ها و موجودی خود را بررسی نمایند. این سرویس نیاز به نماد اعتماد الکترونیک ندارد و تنها با ارسال مدارک هویتی نماینده‌ی مجموعه و مجوزهای موسسه، در یک روز کاری می‌توانید وبسایت خود را مجهز به درگاه پرداخت نمایید.

این مطلب را حتما بخوانید!  الگوریتم اینستاگرام 2021 چیست - پیشنهاداتی برای استوری، اکسپلور و IGTV

مزایای لینک پرداخت برای موسسات فعال در شبکه‌های اجتماعی

به برخی از معایب و دردسرهای استفاده از شماره کارت به منظور شرکت در رویدادها و دوره‌های آنلاین، در بالاتر اشاره شد. مهم‌ترین ویژگی‌ لینک پرداخت مانیار کمک به تفکیک تراکنش‌هاست. در شرایطی که دوره‌ها و کلاس‌های متنوعی در حال برگزاری است، به آسانی می‌توانید لینک مخصوص هر دوره را ایجاد کنید و تراکنش‌های آن را از باقی دوره‌ها تفکیک نمایید. این درحالیست که، تمامی این لینک‌ها به یک حساب بانکی متصل هستند و نیاز به بازکردن حساب‌های بانکی متعدد یا حساب داشتن در بانک خاصی نیست.

این لینک‌ها قابلیت اشتراک گذاری در تمامی پیام‌رسان‌ها را دارند و می‌توان آن را در بخش وب‌سایت اینستاگرام نیز به اشتراک گذاشت تا هر فرد برای پرداخت به آن مراجعه کند. با این تفاوت که در این قسمت از اینستاگرام تنها امکان قرارگیری یک لینک وجود دارد. در صورتی که قصد انجام چنین کاری دارید می‌توانید هنگام ایجاد لینک در پنل کاربری مانیار و در بخش پارامترها، دوره‌ها و رویدادهای درحال ثبت نام را وارد کنید تا پرداخت کننده هنگام پرداخت، دوره‌ی مدنظرش را انتخاب، اطلاعات شخصی خود را وارد و سپس به صفحه پرداخت بانکی هدایت شود.

شما چه لینک‌های متفاوتی بسازید و چه در یک لینک امکان انتخاب دوره را به پرداخت کننده بدهید، قابلیت تفکیک تراکنش‌ها را خواهید داشت و می‌توانید متوجه شوید که هر فرد برای چه دوره ای پرداخت کرده است، چراکه در بخش گزارش‌گیری مانیار امکان دریافت خروجی اکسل از گزارش‌ها نیز وجود دارد تا بتوانید  اطلاعات مدنظر خود را در اکسل فیلتر نمایید.

چگونه از مانیار درگاه پرداخت برای موسسات آموزشی بگیریم؟

در صورت نیاز به سرویس‌های پرداختی مانیار می‌توانید با شماره ۲۸۴۲۳۱۵۵-۰۲۱ تماس بگیرید تا همکاران ما در بخش پشتیبانی شما را راهنمایی کنند و بهترین سرویس متناسب با کسب و کارتان را به شما پیشنهاد دهند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

diam dolor mattis lectus libero Praesent Donec Lorem velit, quis, libero.