مدیر سایت ۱۹ آبان, ۱۳۹۹
مدت حدودی مطالعه: 3 دقیقه

زمان مطالعه: ۳ دقیقه اگر شما هم طرفدار بازی‌های آنلاین هستید یا خود وب‌سایت و یا اپلیکیشنی برای عرضه‌ی بازی‌‌های رایانه‌ای دارید حتما به این مسئله فکر کرده‌اید که چگونه کسب درآمد مناسبی از این راه داشته باشید و چگونه درگاه پرداخت متناسب با کسب و کار خود را فراهم کنید به گونه‌ای که کاربرانتان به پرداخت از آن […]

درگاه پرداخت برای اپلیکیشن‌ها و سایت‌های بازی و استریمرها
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

اگر شما هم طرفدار بازی‌های آنلاین هستید یا خود وب‌سایت و یا اپلیکیشنی برای عرضه‌ی بازی‌‌های رایانه‌ای دارید حتما به این مسئله فکر کرده‌اید که چگونه کسب درآمد مناسبی از این راه داشته باشید و چگونه درگاه پرداخت متناسب با کسب و کار خود را فراهم کنید به گونه‌ای که کاربرانتان به پرداخت از آن روش اطمینان کنند. ما در این مقاله روش‌های پرداختی مناسب فعالیت شما را به تفصیل شرح می‌دهیم.

دریافت حمایت مالی برای استریمرها، درگاه پرداخت برای استریمرها

درگاه پرداخت برای دریافت حمایت مالی برای استریمرها

اگر شما گیمر حرفه‌ای هستید و طرفداران زیادی در زمینه بازی موردعلاقه خود دارید و افراد زیادی بازی شما را دنبال می‌کنند می‌توانید با داشتن لینک پرداخت و معرفی و به اشتراک گذاری آن در صفحات خود یا در حین بازی، طرفداران خود را به حمایت مالی دعوت کنید. در این روش شما یک صفحه پرداخت شخصی خواهید داشت که می‌تواند حاوی عکس و اطلاعات شما باشد تا هوادارانتان با خیال راحت مطمئن باشند به شما پرداخت انجام می‌دهند.

ضمن اینکه هدایت افراد به درگاه پرداخت معتبر بانکی توسط شرکت پرداخت‌یار مانیار می‌تواند به آن‌ها اطمینان خاطر دهد که درحال ورود اطلاعات در صفحه فیشینگ نیستند. شما در این روش به پنل کاربری شخصی خود نیز دسترسی خواهید داشت و در لحظه، میزان واریزی‌ها را رصد خواهید کرد.

وب‌سایت‌های مرتبط با بازی‌های رایانه‌ای

اگر شما کاربرانی دارید که با داشتن اشتراک در وب‌سایت شما به بازی‌های رایانه‌ای می‌پردازند ولی هنوز روش پرداختی متناسب با وب‌سایت خود را نیافته‌اید، مانیار روشی متناسب با فعالیت شما می‌تواند پیشنهاد دهد. شما می‌توانید با داشتن سرویس کیف پول وضعیت اشتراک کاربران خود را مدیریت  کنید و امکان افزایش اعتبار، تسویه اعتبار، تبدیل واحد پولی به واحد غیرمالی تعیین شده در وب‌سایت شما مثل سکه، کوپن و… و حتی امکانات دیگری همچون خرید شارژ و بسته اینترنتی با اعتبار موجود در کیف پولشان برای کاربرانتان فراهم کنید.

این مطلب را حتما بخوانید!  کارت اعتباری چیست؟ همه چیز در مورد کارت اعتباری سهام عدالت

این قابلیت تعامل وب‌سایتتان را افزایش داده و کاربران تمایل بیشتری به فعالیت در پیج شما نشان خواهند داد. شما با دسترسی پنل مدیریتی می‌توانید وضعیت حساب کاربرانتان را زیرنظر داشته باشید و در تحلیل‌های بازاریابی از آن استفاده نمایید.

امکانات این کیف پول به انتخاب شما قابلیت تغییر و شخصی سازی شدن دارد تا در نهایت آنچه که مورد نیاز شماست در اختیارتان قرار گیرد. تمام تراکنش‌ها از درگاه پرداخت معتبر بانکی صورت می‌گیرد و کاربران برای افزایش اعتبار حساب خود و خرید اشتراک و بازی در وبسایت شما نیاز نیست نگران امنیت موجودی حساب خود باشند.

درگاه پرداخت برای اپلیکیشن‌های بازی

مشابه آن‌چه که برای وب‌سایت‌ها توضیح دادیم، اپلیکیشن‌ها نیز می‌توانند به کیف پول مانیاری مجهز شوند تا مدیریت امور مالی در آن‌ها به طرز پیشرفته‌ای انجام پذیرد و نیاز به نیروی انسانی کمتری برای ارتباط با مشتریان به منظور سر و سامان دادن به وجوه دریافتی آن‌ها و خرید اشتراک یا محصول، باشد.

در صورتی که تنها نیازمندی سایت‌ها و اپلیکیشن‌های گیم پرداخت حرفه‌ای و آسان باشد نیز می‌توان از API درگاه پرداخت مانیار استفاده کرد که در اختیار تیم فنی کسب و کار مربوطه قرار گرفته و روی وب‌سایت یا اپلیکیشن توسعه می‌یابد.

فرایند دریافت سرویس‌های پرداختی مانیار

برای دریافت درگاه پرداخت مانیار و یا هر سرویس پرداختی دیگری نیاز به داشتن نماد اعتماد الکترونیک و طی کردن این فرایند طولانی نخواهید داشت. فقط کافیست اطلاعات هویتی خود یا اطلاعات حقوقی کسب و کارتان را در اختیار مانیار قرار دهید تا پس از تایید آن‌ها و احراز هویت، سرویس مدنظر شما را در اختیارتان قرار دهند. این فرایند می‌تواند طی یک یا دو روز کاری به اتمام برسد و نیاز به حضور شما نخواهد داشت بنابراین از هرجای ایران که باشید می‌توانید در این زمینه با مانیار همکاری داشته باشید و از خدمات مانیار بهره مند شوید. همچنین می‌توانید با شماره ۲۸۴۲۳۱۵۵-۰۲۱ تماس بگیرید تا همکاران ما در بخش پشتیبانی شما را در دریافت بهترین سرویس راهنمایی نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

et, ut venenatis, id Phasellus commodo justo ut massa ipsum risus