مدیر سایت ۲۱ اردیبهشت, ۱۳۹۹
مدت حدودی مطالعه: 3 دقیقه

زمان مطالعه: ۳ دقیقه شرکت‌های ارائه دهنده درگاه پرداخت واسط، پرداخت‌یارانی هستند که با طی کردن آزمون‌های متعدد توانسته‌اند مجوز پرداخت‌یاری را از شاپرک اخذ نمایند. این شرکت‌ها در واقع واسط بین مشتریان و شرکت‌های (PSP (payment service provider می‌باشند. مشتریان به واسطه‌ی شرکت‌های پرداخت‌یار، می‌توانند از مزیت‌های درگاه پرداخت واسط بهره مند شوند. مانیار نیز به عنوان یک […]

درگاه پرداخت واسط مانیار
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

شرکت‌های ارائه دهنده درگاه پرداخت واسط، پرداخت‌یارانی هستند که با طی کردن آزمون‌های متعدد توانسته‌اند مجوز پرداخت‌یاری را از شاپرک اخذ نمایند. این شرکت‌ها در واقع واسط بین مشتریان و شرکت‌های (PSP (payment service provider می‌باشند. مشتریان به واسطه‌ی شرکت‌های پرداخت‌یار، می‌توانند از مزیت‌های درگاه پرداخت واسط بهره مند شوند. مانیار نیز به عنوان یک پرداخت‌یار به کسب و کارها و اشخاصی که به هر نوعی نیاز به دریافت وجه از مخاطبین خود دارند، با ارائه‌ی درگاه پرداخت واسط خدمت می‌رساند. در این فرایند، افراد نیازی به طی کردن پروسه‌ی طولانی، برای دریافت درگاه پرداخت وب‌سایت خود ندارند و به راحتی می‌توانند از ویژگی‌های درگاه پرداخت واسط مانیار استفاده کنند.

سهولت در دریافت درگاه پرداخت

بسیاری از کسب و کارها به دلیل نیاز به سرویس‌های پرداختی آنلاین، ناچارند که برای وب‌سایت خود نماد اعتماد الکترونیک دریافت کنند. این مرحله باعث می‌شود تا در شروع فعالیت آنلاین آن‌ها تاخیر ایجاد شود و نمی‌توانند به سرعت و راحتی درگاه پرداخت آنلاین خود را بر روی وب‌سایت، خود پیاده سازی نمایند. درحالی‌ که درگاه مانیار، تنها با احراز هویت افراد و محرز شدن نوع فعالیت آن‌ها، سرویس پرداختی موردنیاز را در اختیارشان قرار خواهد داد.

امکان دریافت چند درگاه پرداخت

در صورتی که افراد بخواهند برای فعالیت‌ها یا موقعیت‌های متفاوت درگاه پرداخت‌های مجزا داشته باشند، می‌توانند این قابلیت را با درگاه پرداخت واسط به دست آورند و به صورت نامحدود حتی با استفاده از تنها یک شماره شبا، تراکنش‌های خود را تفکیک کنند و لینک‌های پرداخت متنوع داشته باشند.

پشتیبانی کارآمد

استفاده از درگاه پرداخت برای افرادی که به سیستم‌های مالی آشنا نیستند در ابتدای امر شاید کمی دشوار به نظر برسد. بنابراین بسیار مهم است تا در روند ایجاد و فعالسازی درگاه پرداخت، پشتیبانی سوالات شما را در این خصوص به دقت پاسخ دهد و همکاری لازم را با مشتریان داشته باشد. شرکت مانیار به عنوان ارائه دهنده‌ی درگاه پرداخت واسط، با راه‌های ارتباطی متنوع مانند تماس تلفنی، ایمیل پشتیبانی، ارسال تیکت در پنل و ارسال پیام در تلگرام همواره کوشیده است تا مشتریان را راهنمایی کند و از انتقادات و پیشنهادات آن‌ها کمال بهره را ببرد.

این مطلب را حتما بخوانید!  پرداخت دیجیتال چیست؟ معرفی 5 شیوه پرداخت دیجیتال در سال 2021

عدم نیاز به وب‌سایت

درگاه پرداخت واسط حتی برای افرادی که در بستر فضای مجازی فعالیت می‌کنند و وب‌سایتی ندارند، راهکار مناسبی به شمار می‌رود. افراد می‌توانند از طریق پنل شخصی خود با تعریف حساب، درگاه پرداخت ایجاد کنند و برای این کار نیاز به داشتن وب‌سایت نیست. علاوه بر این، امکان شخصی سازی و استفاده از لوگو و اطلاعات مربوط به پذیرنده باعث حرفه‌ای‌تر شدن هر چه بیشتر روش پرداختی کسب و کار خواهد شد.

امکان تسهیم

از مهم ترین ویژگی‌هایی که باعث تمایل افراد به دریافت سرویس از شرکت های پرداخت یار می‌شود، امکانات ویژه و گستردگی خدماتی‌ است که این شرکت‌ها ارائه می‌دهند. برخی از کسب و کارها علاقه‌مندند تا به محض دریافت وجه از مشتری، مبلغ را بین خود و شریکشان تقسیم نمایند. شرکت مانیار با ارائه‌ی درگاه پرداخت واسط، همزمان این امکان را به افراد و کسب و کارها می‌دهد تا حساب‌های موردنظر را تعریف کنند و قابلیت تسهیم برای درگاهشان را فعال نمایند، درصد تقسیم مبلغ را مشخص کنند و سیستم به صورت خودکار مبالغ را به حساب هریک به صورت دقیق واریز نماید.

مشتریان درگاه پرداخت واسط مانیار

پذیرندگان مانیار تنها به کسب و کارها و ارائه دهندگان خدمات آنلاین محدود نمی‌شود. حتی فروشگاه‌ها و مغازه‌ها نیز می‌توانند با دریافت کیوآرکد، مغازه‌های خود را به پرداخت آنلاین مجهز نمایند. همچنین موسسات خیریه و سازمان‌های مردم نهاد که همواره دغدغه‌ی مدیریت مالی و تفکیک تراکنش‌های کمپین‌های متفاوت را دارند، می‌توانند از درگاه پرداخت واسط مانیار استفاده کنند. برای مثال در حال حاضر که خیرین بسیاری در سراسر کشور به مناسبت ماه مبارک رمضان مشغول تهیه‌ی بسته‌های ارزاق برای نیازمندان می‌باشند، می‌توانند به جای ارائه‌ی شماره کارت از درگاه پرداخت واسط مانیار استفاده کنند و به راحتی حمایت‌های مالی خود را جمع آوری نمایند.

چگونه پذیرنده مانیار شوم؟

به منظور دریافت درگاه پرداخت واسط مانیار می‌توانید در بخش همکاری با ما در وب‌سایت، اطلاعات خود را وارد نمایید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و در خصوص سرویس موردنظر فعالیت شما، راهنمایی‌های لازم را ارائه دهند. همچنین می‌توانید با شماره تماس ۰۲۱۲۸۴۲۳۱۵۵ تماس بگیرید تا با پشتیبانی مانیار در تماس باشید.

این مطلب را حتما بخوانید!  ولث‌تک چیست؟ آشنایی با انواع سرویس‌ها و راه‌حل‌های WhealthTech

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

ipsum felis at Praesent id lectus Praesent porta. et, fringilla Phasellus