مدیر سایت ۹ فروردین, ۱۳۹۹
مدت حدودی مطالعه: 3 دقیقه

زمان مطالعه: ۳ دقیقه در واپسین روزهای سال ۱۳۹۸، شیوع ویروس کرونای جدید در ایران، بسیاری از افراد جامعه و کسب و کارها را درگیر خود کرد. اکنون در سال جدید نیز شرایط به حالت قبل باقی مانده است.در این میان کسب و کارهای سنتی، بیش از کسب و کارهای آنلاین، که حتی به نظر می‌رسد با کمی رونق […]

پرداخت با QR code ؛ سریع، امن و آسان!
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

در واپسین روزهای سال ۱۳۹۸، شیوع ویروس کرونای جدید در ایران، بسیاری از افراد جامعه و کسب و کارها را درگیر خود کرد. اکنون در سال جدید نیز شرایط به حالت قبل باقی مانده است.در این میان کسب و کارهای سنتی، بیش از کسب و کارهای آنلاین، که حتی به نظر می‌رسد با کمی رونق هم مواجه شده‌اند، آسیب دیده‌اند. بسیاری از افراد جامعه تمام تلاش خود را می‌کنند تا زمان بیشتری را در منزل بگذرانند و تنها برای خرید اقلام خوراکی منزل را ترک گویند. اما آیا فرآیند استفاده از کارت‌های بانکی برای خرید حضوری و یا استفاده از وجه نقد، خطری برای سلامت خریداران و فروشندگان ندارد؟  آیا استفاده از QR Code (کیو آر کد) راهکاری درست و ایمن است؟ در ادامه به پاسخ این سوال ها خواهیم پرداخت.

روشی مطمئن به نام پرداخت با QR code

دستگاه کارت‌خوان در فروشگاه‌ها همواره در حال استفاده توسط افراد گوناگونی می‌باشد. چه عمل کارت کشیدن توسط مشتری انجام شود چه فروشنده، هر دو طرف چاره‌ای به جز لمس دستگاه کارت‌خوان ندارند.

پرداخت آسان و امن با QRcode چطور ممکن است؟ - مانیار

در این شرایط مانیار به شما استفاده از QR code (کیو آر کد) را پیشنهاد می‌کند. این کد می‌تواند روی پیشخوان شما قرار گیرد و افراد تنها با اسکن نمودن آن با دوربین گوشی هوشمند خود و دسترسی به اینترنت، پرداخت وجه خود را با موفقیت انجام دهند.

مزیت این روش در شرایط کنونی این است که در فرایند پرداخت، مشتری و فروشنده هیچ کدام نیاز به لمس وسیله‌ای مشترک نخواهند داشت. علاوه بر این فروشندگان نیاز ضروری به برق و تلفن ندارند و حتی در مواقع قطعی برق یا تلفن، بدون هیچ نگرانی می‌توانند از مشتریان دریافت وجه داشته باشند.

مزایای کیو آر کد برای مشتریان مانیار

مشتریانی که اپلیکیشن مانیار را بر روی گوشی موبایل خود نصب کرده‌اند، می‌توانند پیش از اقدام به خرید، کیف پول مانیاری خود را شارژ نمایند و از طریق اپلیکیشن مانیار، اسکن  QR code (کیو آر کد) را انجام دهند تا مبلغ از موجودی کیف پول مانیاری آن‌ها کسر شود.

این مطلب را حتما بخوانید!  مالیات بر ارزش افزوده چیست؟ + نحوه محاسبه مالیات بر ارزش افزوده

این روش بسیار سریع و آسان است و نیاز به همراه داشتن کارت و یا دانستن اطلاعات کارت بانکی ندارد. ضمن اینکه دردسرهای دریافت رمزپویا و تهدید وجه موجود در حساب بانکی شخص نیز وجود نخواهد داشت.

از طرفی شما به آسودگی می‌توانید بدون همراه داشتن هیچ وجه نقد و کارت بانکی‌، به رستوران، کافه، فروشگاه و هر مرکز خرید دیگری که پذیرنده‌ی مانیار است، پرداخت وجه داشته باشید. بدین ترتیب، شما نگرانی‌ای در راستای گم شدن یا به سرقت رفتن کارت‌های بانکی خود نخواهید داشت.

پرداخت با QR code (کیو آر کد) سریع و راحت

ایجاد باشگاه مشتریان با کمک QR code

کسب و کارها با دریافت شماره تماس مشتریان خود هنگام پرداخت، می‌توانند به بانک اطلاعاتی کاملی از مشتریان خود دست پیدا کنند که به وسیله‌ی آن می‌توانند باشگاه مشتریان کسب و کار خود را ایجاد کرده و مشتری‌های وفادار خود را شناسایی کنند و امتیازات ویژه‌ای به آنان اعطا نمایند.

صاحبان کسب و کارها به راحتی می‌توانند به مشتریانی که از محصول یا خدمات رستوران یا فروشگاه آن‌ها استفاده کرده‌اند، پیامک ارسال کنند و تخفیفات و جشنواره‌های احتمالی را اطلاع رسانی نمایند.

پذیرنده‌ی مانیار شوید

همچون درگاه پردااخت ، برای دریافت QR code (کیو آر کد) باید با کارشناسان مانیار تماس بگیرید. یا از طریق وبسایت، فرم درخواست همکاری را تکمیل فرمایید تا همکاران ما در مانیار، در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

پس از احراز هویت، شما می‌توانید پنل شخصی کسب و کار خود را داشته باشید تا بدین وسیله به راحتی از کاربران خود وجه دریافت کرده و گزارش تراکنش‌های انجام شده‌ی خود را مشاهده نمایید.

2 پاسخ به “پرداخت با QR code ؛ سریع، امن و آسان!”

  1. مجتبی حسیینی گفت:

    انصافا پرداخت با qr code خیلی راحته. کاش همه فروشگاه ها و رستوران ها مجهز به سیستم پرداخت با qr code بشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

leo. luctus Phasellus consectetur quis libero. venenatis risus vulputate, amet,