مدیر سایت ۱۰ شهریور, ۱۳۹۹
مدت حدودی مطالعه: 7 دقیقه

زمان مطالعه: ۷ دقیقه افزایش تقاضا به سمت خرید و فروش آنلاین باعث مشکلات فراوان انتقال پول بین صاحبان کسب و کارهای آنلاین و مشتریان، شده است.. باتوجه به رشد روزافزون فریلنسینگ به عنوان یک کسب و کار آنلاین شخصی، درگاه پرداخت شخصی برای فریلنسرها به دغدغه‌ای جدی تبدیل شده است؛ اما افراد موفق آن‌هایی هستند که قبل از […]

درگاه پرداخت شخصی برای فریلنسرها؛ آسان و امن!
زمان مطالعه: ۷ دقیقه

افزایش تقاضا به سمت خرید و فروش آنلاین باعث مشکلات فراوان انتقال پول بین صاحبان کسب و کارهای آنلاین و مشتریان، شده است.. باتوجه به رشد روزافزون فریلنسینگ به عنوان یک کسب و کار آنلاین شخصی، درگاه پرداخت شخصی برای فریلنسرها به دغدغه‌ای جدی تبدیل شده است؛ اما افراد موفق آن‌هایی هستند که قبل از ورود به هر حرفه‌ای، مخاطرات و مشکلات آن حرفه، علل و راه‌حل‌های رفع آن را شناسایی می‌کنند. امروزه با توجه به مزایای شغل فریلنسری، تعداد فریلنسر‌ها روز به روز در حال افزایش است، بنابراین دانستن مشکلات این شغل از جمله پرداخت به فریلنسرها ضروری است.

فریلنسرها با توجه به تخصص خود و یا نیاز مجموعه‌ها، به صورت پروژه محور می‌توانند فعالیت و کارفرمای خود را انتخاب کنند و پس از اتمام پروژه به اختیار خود کارفرما را تغییر دهند.
مانیار برای فریلنسرها سرویس های مختلفی ارائه میدهد

مانیار برای فریلنسرها سرویس های مختلفی ارائه میدهد

مشکلات دریافت وجه برای فریلنسرها

کارت به کارت کردن روشی رایج برای انتقال پول است، اما در این روش پیگیری وجوه پرداختی با سختی‌هایی همراه است. به دلیل نداشتن محدودیت در اجرای پروژه برای فریلنسرها ممکن است، هم‌زمان با افراد و سازمان‌های مختلفی همکاری داشته باشید و واریزی‌هایی صورت بگیرد که متوجه نشوید که کدام فرد یا سازمانی آن را واریز کرده است.

ممکن است فراموش کنید که چه مبلغی بدهی یا طلب دارید و اینکه برای یک پروژه چه مبلغی دریافت کرده‌اید. همچنین شما ممکن است برای برخی از پروژه‌های خود مقداری مبلغ به عنوان پیش‌پرداخت انجام کار، دریافت کنید. این حجم دریافتی‌های متفاوت و متنوع، بررسی حساب‌های مالی فعالیت را برای شما سخت می‌کند.

 

دریافت پول از طریق درگاه پرداخت شخصی

شما با داشتن یک درگاه پرداخت، می‌توانید لینک آن را به مشتریان خود بدهید که بتوانند هزینه خدمات شما را راحت‌تر و به صورت آنلاین پرداخت کنند. داشتن یک درگاه پرداخت شخصی به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی حساب‌کتاب دریافتی‌های خود را داشته باشید و در نتیجه امنیت بیشتر و حساب مالی دقیق‌تر دریافتی‌هایتان را به همراه دارد.

با ساخت درگاه پرداخت شخصی و قراردادن لینک آن در اختیار مشتریان، می‌توانید به راحتی دستمزد خود را دریافت کنید. با ایجاد درگاه پرداخت شخصی، بخش زیادی از نگرانی‌های شما در رابطه با حساب‌های مالی و دریافتی‌هایتان بر طرف می‌شود.

 

دریافت پول از طریق درگاه پرداخت شخصی

شما با داشتن یک درگاه پرداخت، می‌توانید لینک آن را به مشتریان خود بدهید که بتوانند هزینه خدمات شما را راحت‌تر و به صورت آنلاین پرداخت کنند. داشتن یک درگاه پرداخت شخصی به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی حساب‌کتاب دریافتی‌های خود را داشته باشید و در نتیجه امنیت بیشتر و حساب مالی دقیق‌تر دریافتی‌هایتان را به همراه دارد.

با ساخت درگاه پرداخت شخصی و قراردادن لینک آن در اختیار مشتریان، می‌توانید به راحتی دستمزد خود را دریافت کنید. با ایجاد درگاه پرداخت شخصی، بخش زیادی از نگرانی‌های شما در رابطه با حساب‌های مالی و دریافتی‌هایتان بر طرف می‌شود.

 

مزایای درگاه پرداخت شخصی مانیار

مزایای درگاه پرداخت شخصی مانیار را می توان به این صورت بیان نمود:

 

جلب اعتماد مشتری

مشتریان به پرداخت از طریق درگاه پرداخت بانکی حس بهتری تا پرداخت کارت به کارت خواهند داشت. چرا که در تصور آن‌ها اگر فروشگاهی توانسته است درگاه پرداخت داشته باشد حتما فرایندهای احراز هویت کسب و کاری را طی کرده است.

 

عدم نیاز به اپلیکیشن کارت به کارت

ممکن است بسیاری از مشتریان از اپلیکیشن‌های کارت به کارت استفاده نکنند و یا این اپلیکیشن‌ها از بانکی که آن‌ها در آن حساب دارند پشتیبانی نکنند. در این حالت مشتری از خرید منصرف می‌شود چرا که ناچار است برای انتقال وجه تا عابربانک برود ولی در صورت پرداخت از طریق لینک پرداخت مانیار، که به درگاه پرداخت معتبر بانکی متصل است، تنها نیازمندی افراد دسترسی به اینترنت و داشتن کارت بانکی است.

این مطلب را حتما بخوانید!  تسهیلات بانکی چیست؟ معرفی و مقایسه انواع تسهیلات بانکی

 

عدم نیاز به داشتن اپلیکیشن رمزساز

پرداخت از درگاه پرداخت امکان دریافت رمزپویا از طریق پیامک را فراهم می‌کند. بنابراین نیاز نیست تا افراد برای انتقال وجه حتما اپلیکیشن رمزساز بانک خود را نصب کرده باشند.

 

تسهیم

در صورتی که چند نفر به صورت شراکتی اقدام به ایجاد کسب و کاری نموده‌اید، می‌توانید در مانیار از امکان تسهیم استفاده نمایید و به صورت مستقیم مبالغ دریافتی را بین شرکای خود با هر درصدی که مدنظر شماست تقسیم نمایید.

 

عدم نیاز به نماد اعتماد الکترونیک

برای دریافت درگاه پرداخت بانکی، کسب‌و‌کارها نیاز به دریافت نماد اعتماد الکترونیک و طی کردن فرآیندی بسیار طولانی دارند. در حالی‌که درگاه پرداخت مانیار، در یک روز قابل دریافت است و نیاز به طی کردن این فرآیند ندارد.

 

مزایای سرویس‌های مانیار برای فریلنسرها

امنیت و کارپسند بودن روش پرداختی سرویس‌های مانیار می‌تواند برای کسب و کار فریلنسرها رونق به همراه داشته باشد. در ادامه به چند پیشنهاد مانیار برای نحوه پرداخت به فریلنسرها می‌پردازیم.

اگر به درگاه پرداخت اینترنتی برای سایت خود نیاز دارید می‌توانید از سرویس درگاه پرداخت مانیار استفاده کنید، این درگاه پرداخت متصل به حساب بانکی‌ست که شما در حساب کاربری خود تعریف کرده‌اید. همچنین اگر در بستر شبکه‌های اجتماعی فعالیت دارید، می‌توانید از لینک پرداخت مانیار استفاده کنید. مانیار این امکان را به شما می‌دهد که از طریق پنل از جزئیات واریز مانند موارد زیر مطلع شوید:

  • شماره تماس واریز کننده
  • ساعت واریز
  • تاریخ واریز
  • نام واریز کننده

شما در سرویس‌های مانیار می‌توانید با نام خود و یا نام مجموعه درگاه پرداخت بسازید. با درگاه پرداخت شخصی مانیار می‌توانید حساب مالی دقیق‌تر و منظم‌تری داشته‌باشید.

 

درگاه پرداخت بدون کارمزد کیف پولی

از مهم‌ترین دغدغه‌های صاحبان کسب و کارها به ویژه کسب و کارهای نوپا، پرداخت درصدی کارمزد در ازای استفاده از سرویس‌های پرداختی همچون درگاه پرداخت آنلاین است. درحالی‌که دریافت وجه از طریق کیف پول مانیاری برای هر دو طرف فروشنده و خریدار کاملا رایگان تمام می‌شود. لازم به ذکر است که حتی برای دریافت این سرویس از مانیار، نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای نخواهید داشت.

 

مزایای درگاه پرداخت شخصی مانیار برای واریزکنندگان وجه

خرید اینترنتی از جهت نیاز به وارد کردن اطلاعات بانکی، همواره باعث دلهره‌ی طرفداران خرید آنلاین بوده است. درحالی‌که خرید از طریق درگاه پرداخت کیف پولی به هیچ عنوان باعث تهدید موجودی مشتریان نخواهد شد. تنها کافیست تا مشتری به مقدار مورد نیاز موجودی کیف پول خود را در اپلیکیشن مانیار افزایش دهد و در هر زمان که قصد انجام خرید اینترنتی داشت، گزینه پرداخت از طریق کیف پول را انتخاب نماید.

از طرفی، سادگی و سهولت این نوع خرید باعث ایجاد تجربه‌ای بی نظیر از خرید اینترنتی در خاطر مشتریان خواهد بود. همان‌طور که می‌دانید پس از اجبار استفاده از رمز پویا برای خرید آنلاین بیش از صدهزار تومان، مشتریان زیادی قید خرید اینترنتی را زدند چرا که مشکلات موجود در استفاده از رمز پویا، پس از ماه‌ها از اجباری شدن این طرح، همچنان مشتریان را با چالش رو به رو می‌‌کند. با این تفاسیر، استفاده از درگاه پرداخت کیف پولی، مشتریان و فروشندگان را به صورت مساوی منتفع می‌نماید. بهره‌وری آسان از درگاه پرداخت کیف پولی و امنیت بالا، منجر به افزایش مشتری و فروش بیشتر آن ‌کسب و کار خواهد بود. بنابراین بد نیست تا کسب و کارها این روش پرداختی را حتما به مشتریان خود ارائه دهند.

 

نحوه‌ی کاربری

شکی نیست که وب‌سایت یا اپلیکیشن شما برای فروش آنلاین نیاز به درگاه پرداخت اینترنتی دارد. اما علاوه بر این روش شما می‌توانید امکان پرداخت از کیف پول مانیار را نیز برای کاربرانتان فراهم کنید. مشتریان در هنگام پرداخت، این انتخاب را خواهند داشت که به درگاه پرداخت بانکی هدایت شوند و با اطلاعات کارت بانکی خود هزینه مورد نظر را پرداخت نمایند یا به اپلیکیشن مانیار منتقل شوند و از موجودی کیف پول خود در آن‌جا پرداخت انجام دهند. در صورتی که مشتریان از طریق کامپیوتر در حال خرید از وب‌سایت شما باشند نیز باز امکان پرداخت از موجودی کیف پول مانیاری خود را خواهند داشت. در این حالت پس از انتخاب پرداخت از کیف پول، یک کیوآرکد به آنان نمایش داده می‌شود و با اسکن آن توسط گوشی موبایل، قادر خواهند بود تا از طریق اپلکیشن مانیار هزینه را بپردازند.

این مطلب را حتما بخوانید!  مدیران منابع انسانی با چه مشکلاتی در سازمان روبرو هستند؟

 

 API درگاه پرداخت شخصی

اگر برای کسب و کارتان وب‌سایت فروش دارید می‌توانید از درگاه پرداخت واسط و یا مستقیم مانیار استفاده نمایید. همانطور که در بالا اشاره شد برای هیچ یک از خدمات مانیار شما موظف به دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی نیستید. به راحتی می‌توانید API درگاه پرداخت از مانیار دریافت نموده و آن را روی وبسایت خود توسعه دهید و از مزایایی همچون پنل گزارشگیری و تسهیم بهره مند شوید.

 

لینک پرداخت مانیار و قابلیت‌ها

بسیاری از صاحبان فروشگاه‌های فعال در بستر فضای مجازی گمان می‌کنند که تنها فروشگاه‌های آنلاین دارای نماد اعتماد الکترونیکی می‌توانند درگاه پرداخت داشته باشند. اما آن‌ها باید بدانند که تنها با ارائه اطلاعات هویتی، طی نمودن فرایند احراز هویت و تایید هویت توسط مانیار، می‌توانند از مانیار درگاه پرداخت بگیرند و لینک آن را در اختیار مشتریان خود قرار دهند.

 

قابلیت درگاه پرداخت شخصی

 

دریافت اطلاعات مشتریان همزمان با دریافت وجه

حتما برای شما اتفاق افتاده است که در زمان شلوغی و سفارش‌های پشت سر هم نتوانسته اید پیام کسی را برای ارسال سفارش پیدا کنید و مجبور شدید از روش‌های دیگری پیام مشتری را پیدا کرده و سفارش را پیگیری نمایید. اما با لینک پرداخت مانیار شما می‌توانید از فرم‌ساز آماده‌ی مانیار استفاده کنید و اطلاعات پستی مشتری را هنگام پرداخت از او بگیرید و آن را در پنل مدیریتی خود مشاهده نمایید.

 

شخصی سازی لینک پرداخت

لینک پرداخت توسط شما ایجاد می‌شود بنابراین امکان بارگذاری لوگوی شخصی و وارد کردن مشخصات دقیق فروشگاهتان وجود دارد. ضمن اینکه شناسه نمایش داده شده در لینک شما یکتاست و فرد دیگری نمی‌تواند با شناسه‌ی شما لینک جدیدی بسازد و اقدام به سو استفاده نماید.

 

عدم وجود رسیدهای جعلی در درگاه پرداخت شخصی مانیار

در مواقع شلوغی که نمی‌توانید به صورت دقیق پیامک واریزی‌ها و رسیدهای ارسالی از طرف مشتریان را تطبیق دهید، ممکن است افرادی با رسیدهای جعلی، ادعای پرداخت نمایند در صورتی که پرداخت انجام نداده‌اند. درحالیکه با امکان گزارش‌گیری در پنل مانیار می‌توانید با بازبینی در گزارش‌ها، متوجه شوید که فردی واقعا پرداخت انجام داده است یا خیر.

 

گزارش‌گیری همراه با خروجی اکسل

همانطور که پیش‌تر هم گفته شد، در مانیار امکان مشاهده تمام تراکنش‌ها با اطلاعاتی که شما از مشتریان درخواست نموده‌اید، وجود دارد. گزینه دریافت خروجی اکسل نیز به شما کمک می‌کند تا اطلاعات را به دلخواه خود فیلتر کنید و مشتریان را آن‌گونه که می‌خواهید دسته بندی نمایید تا بتوانید یک باشگاه مشتریان کامل تشکیل داده و در مواقعی مانند جشنواره‌ها و تخفیف‌ها، به مشتریان خود از طریق پیامک و یا ایمیل اطلاع رسانی نمایید.

 

درگاه پرداخت رایگان

اگر کارمزد را بر عهده‌ی مشتری خود بگذارید، استفاده از لینک پرداخت برای کسب و کارها کاملا رایگان تمام می‌شود. مشتریان طبق تعرفه کارت به کارت بانکی کارمزد پرداخت می‌کنند و از این جهت تفاوتی بین پرداخت با لینک پرداخت و یا پرداخت کارت به کارت وجود ندارد.

 

چگونه پذیرنده مانیار شوم؟

برای دریافت درگاه پرداخت کیف پولی، نیاز به طی کردن فرایند‌های پیچیده و زمان‌بر اداری نیست. تنها کافیست با شمار ۰۲۱۲۸۴۲۳۱۵۵ با همکاران ما در بخش پشتیبانی ارتباط برقرار کنید تا آن‌ها در رابطه با نحوه‌ی دریافت این سرویس شما را راهنمایی کنند و اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار دهند. همچنین می‌توانید در همکاری با ما در سایت، فرم موجود را تکمیل نمایید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

ut justo massa elit. felis libero dictum suscipit id dapibus Nullam eleifend