مدیر سایت ۱۳ آذر, ۱۳۹۸
مدت حدودی مطالعه: 4 دقیقه

زمان مطالعه: ۴ دقیقه پرداخت اینترنتی قبض یکی از مهمترین دغدغه های این روزهای مردم می باشد. حتما زمانی که تنها راه پرداخت قبوض ساعت‌ها معطلی در بانک بود را به خاطر می‌آورید. افراد بایستی یک روز فعالیت‌های خود را نیمه تمام رها می‌کردند تا بتوانند به بانک بروند.سپس کلی زمان می‌برد تا نوبت به آن‌ها برسد تا مبلغ […]

پرداخت اینترنتی قبض با مانیار
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

پرداخت اینترنتی قبض یکی از مهمترین دغدغه های این روزهای مردم می باشد. حتما زمانی که تنها راه پرداخت قبوض ساعت‌ها معطلی در بانک بود را به خاطر می‌آورید. افراد بایستی یک روز فعالیت‌های خود را نیمه تمام رها می‌کردند تا بتوانند به بانک بروند.سپس کلی زمان می‌برد تا نوبت به آن‌ها برسد تا مبلغ را به صورت نقدی به مسئول باجه برای پرداخت قبوض بپردازند. بانک‌ها همواره در بخشی از ماه شلوغ بودند .

حتی افرادی که به دلیل امور دیگری غیر از پرداخت قبض به بانک مراجعه کرده بودند هم ناچار بودند این وضعیت را تحمل کنند تا نوبت به آن‌ها هم برسد. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی اکثر فعالیت‌های مالی به موج الکترونیکی شدن پیوسته‌اند که پرداخت اینترنتی قبوض خدماتی و جریمه نیز از این قاعده مستثنی نمانده است.

پرداخت اینترنتی قبض با مانیار

اپلیکیشن مانیار به عنوان یک ارائه دهنده خدمات درحوزه پرداخت وجه، این قابلیت را به تازگی برای کاربران خود فراهم کرده است تا افراد بتوانند به راحتی در کنار فعالیت‌های مالی فردی و گروهی خود، بدهی‌های قبوض خدماتی و جریمه‌ی خودروی خود را هم تسویه کنند.پرداخت اینترنتی قبض را با ما امتحان کنید.همچنین پرداخت اینترنتی امن با مانیار این امکان را به شما می دهد با خیالی آسوده نسبت به انجام امور با کارت بانکی خود اقدام کنید.

اطمینان از دریافت قبض

با حذف قبوض کاغذی یکی از عمده ترین مشکلات مردم برای پرداخت قبوض عدم دریافت پیامک از سوی سازمان و اداره های مربوطه است و گاهی باعث می شود که بدهی دوره به چند دوره تبدیل شود و شما همچنان قبوض به دستتان نرسد ،احتمال اینکه به زودی با قطعی آب، برق، گاز و یا تلفن مواجه شوید دور از ذهن نیست.استفاده از اپلیکیشن ها مختلف باعث شد پرداخت اینترنتی قبوض به گونه ای سریع و در امنیت کامل انجام بگیرد، خیال شما نیز آسوده خواهد بود.

این مطلب را حتما بخوانید!  کدهای دستوری یا USSD چیست؟ کاربردها مزایا، معایب و...

پرداخت  قبض جریمه با مانیار

علاوه بر قبوض خدماتی، امکان پرداخت قبض جریمه نیز در مانیار فراهم شده است. فقط کافیست پیامک اطلاع رسانی جریمه را که حاوی شناسه پرداخت است، با دقت بخوانید و عدد مربوطه را در اپلیکیشن مانیار وارد نمایید. درگاه معتبر بانکی به شما نمایش داده خواهد شد و با وارد کردن اطلاعات بانکی پرداخت قبض جریمه شما تکمیل و  بدهی شما تسویه می‌شود. بدین ترتیب جریمه‎‌های شما قبل از اینکه چند برابر شوند و اخطار مجددی شما را تهدید کند، پرداخت می‌شوند.

کمک به محیط زیست با حذف قبوض کاغذی

از آن‌جایی که جنس قبوض فیزیکی کاغذی بود سالانه تعداد زیادی درخت باید قطع می شدند، تا پاسخگوی این حجم از قبوض کاغذی باشند. با یک حساب سرانگشتی می‌توان متوجه شد که حتی واردات کاغذ نیز نمی‌تواند یک راه پایدار از نظر زیست محیطی و اقتصادی باشد، چرا که تنها برای شهر تهران هزینه صرف شده به جهت تامین چاپ قبوض کاغذی ۱۱ میلیارد تومان بوده است. این یکی از دلایلی است که حتما از پرداخت اینترنتی قبض به جای پرداخت سنتی آن استفاده کنیم.

همچنین محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیش‌تر اعلام کرده بود که با حذف قبوض کاغذی بودجه‌ای به ارزش ۱۴۴۰ میلیارد تومان در مخارج دولت صرفه جویی کرده است. با این تفاسیر بهترین تصمیم ممکن با توجه به زیرساخت‌های موجود در کشور، حذف قبوض فیزیکی و فراهم کردن روش‌های مجازی پرداخت قبض به عنوان جایگزین قبوض کاغذی، می‌باشد.

کاربران تنها با دریافت شناسه قبض خود قادر خواهند بود تا با اپلیکیشن مالی مانیار قبوض خود را پرداخت نمایند بدون اینکه حتی یک کاغذ مصرف کنند، زباله ای تولید کنند و زمان زیادی را در صف بانک تلف کنند.پرد

اخت قبض اینترنتی با مانیار را یکبار تجربه نمایید.

دغدغه‌ی کمتر با اپلیکیشن مانیار

پرداخت آسان قبض با اپلیکیشن مانیار

رواج پرداخت‌های آنلاین و تغییر سیستم‌های سنتی به سیستم‌‌های اینترنتی، ممکن است ما را با سردرگمی مواجه کند. نصب چندین اپلیکیشن برای امور مختلف نه تنها دستگاه تلفن همراه ما را با کمبود حافظه مواجه می‌کند، بلکه خودمان هم باید وقت بیشتری برای یادگیری کارایی اپلیکیشن‌های متنوع صرف کنیم تا بتوانیم به راحتی اپلیکیشن متناسب با فعالیت مورد نظرمان را از منوی گوشی پیدا کنیم.پ

این مطلب را حتما بخوانید!  5 نقطه عطف در تاریخ پرداخت الکترونیکی در ایران و جهان

در حالیکه اپلیکیشن انتقال وجه مانیار با فراهم کردن قابلیت‌های پرداختی گوناگون از جمله پرداخت اینترنتی قبض تلاش می‌کند تا بتواند نقش برنامه‌ای همه کاره را برای نیازمندی‌های روزمره‌ی شما ایفا کند. تصور کنید با دوستانتان در سفر هستید، نیاز به پرداخت دنگی دارید، اعتبار سیم‌کارتتان رو به اتمام است.

عوارض آزادراهی مسیر طی شده را باید بپردازید و آخرین روز مهلت پرداخت قبوض منزلتان نیز هست. در این شرایط با داشتن اپلیکیشن مانیار در کمتر از پنج دقیقه تمامی این امور انجام می‌شود و می‌توانید به آسودگی از سفر خود لذت ببرید.

پرداخت اینترنتی قبوض، پرداخت قبوض، قبوض کاغذیپرداخت اینترنتی قبوض، پرداخت قبوض، قبوض کاغذیپرداخت اینترنتی قبوض، پرداخت قبوض، قبوض کاغذیپرداخت اینترنتی قبوض، پرداخت قبوض، قبوض کاغذی

2 پاسخ به “پرداخت اینترنتی قبض با مانیار”

  1. حسین برهانی گفت:

    برای به دست آوردن شناسه قبض هم میتونید عدد ثبت شده روی کنتور رو داخل سایت اداره برق بزنید که بهتون شناسه رو بده. البته اگر مثلا تازه به خونه جدید نقل مکان کردید و شناسه قبض ندارید. خودم این کارو کردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

ut neque. Donec eleifend leo. nunc risus.