مدیر سایت ۶ اردیبهشت, ۱۳۹۹
مدت حدودی مطالعه: 2 دقیقه

زمان مطالعه: ۲ دقیقه تاثیر روز افزون خدمات اینترنتی باعث شده تا افراد در تمامی امور، تمایل زیادی به انجام فعالیت‌های روزمره‌ی خود در فضای مجازی و با استفاده از اینترنت داشته باشد. امروزه به دلیل مشغله‌ی زیاد افراد جامعه، درصد زیادی از امور، مانند خرید روزانه برای منزل نیز توسط اپلیکیشن‌ها و سایت‌ها انجام می‌شود. لازمه‌ی خرید اینترنتی […]

مانیار پرداخت‌یار شد!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

تاثیر روز افزون خدمات اینترنتی باعث شده تا افراد در تمامی امور، تمایل زیادی به انجام فعالیت‌های روزمره‌ی خود در فضای مجازی و با استفاده از اینترنت داشته باشد. امروزه به دلیل مشغله‌ی زیاد افراد جامعه، درصد زیادی از امور، مانند خرید روزانه برای منزل نیز توسط اپلیکیشن‌ها و سایت‌ها انجام می‌شود. لازمه‌ی خرید اینترنتی بدون شک امکان پرداخت امن و آسان در بستر فروشگاه آنلاین می‌باشد.  این امنیت و آسایش در گرو داشت مجوز پرداخت یاری و ایجاد بستر مناسب آن .

نکته‌ی حائز اهمیت این است که بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی، به دلیل فراهم نکردن زیرساخت پرداختی مناسب و نداشتن مجوز پرداخت یاری بسیاری از مشتریان خود را در هنگام خرید اینترنتی از دست می‌دهند. از این رو اکثر شرکت ها و فروشگاه ها برای افزایش راحتی مشتریان خود به دنبال دسترسی به پرداخت یاری هستند.

روش های اخذ وجه در فروشگاه های آنلاین

فروشگاه‌ها در کشور ما از دو روش رایج در حال اخذ وجه از مشتریان خود هستند که این راه‌ها شامل دریافت وجه به صورت نقدی هنگام تحویل محصول و کارت به کارت کردن وجه می‌باشد که هر دو با مشکلات فراوانی همراه هستند.

به طور مثال دریافت وجه حضوری برای ارسال محصول به شهرهای دیگر، فروشنده را با مشکل مواجه می‌کند. کارت به کارت کردن نیز همواره نیاز به اپلیکیشن‌هایی دارد که بایستی متناسب با سیستم عامل گوشی موبایل مشتری شما توسعه یافته باشند تا بتوانند خدمات مناسب و با کیفیتی به آن‌ها ارائه دهند.

متاسفانه برخی اپلیکیشن‌ها، کاربری لازم را برای افراد فراهم نمی‌کنند و این مسئله گاهی آن‌ها را مجبور به مراجعه به ‌ATM ها می‌کند که در شرایط به خصوص، مانند هوای نامناسب یا زندگی در شهرها و روستاهای کوچک و عدم دسترسی سریع به ATM  و یا شیوع ویروس کرونای جدید که اخیرا باعث عدم تمایل مردم به لمس کلیدهای این دستگاه‌ها شده است، همه و همه تمایل مردم را به خرید از فروشگاه آنلاینی که زیرساخت پرداخت مناسب را فراهم نکرده اند، کاهش می‌دهد.

این مطلب را حتما بخوانید!  درگاه پرداخت اینستاگرام

مجوز پرداخت یاری

شرکت نوآوران پیشرو مانی یار با نام تجاری مانیار در جستجوی راهکاری مناسب برای کسب و کارهای خرد، ارائه دهندگان خدمات و تمامی افرادی که به نوعی نیاز به بستری برای جمع آوری وجه از کاربران خود دارند، تصمیم گرفت تا با رعایت رگولاتوری، اقدام به دریافت مجوز پرداخت‌یاری نماید.

دریافت مجوز پرداخت‌یاری این امکان را به صاحبان کسب و کارها می‌دهد تا با اطمینان کامل، مانیار را به عنوان ارائه دهنده سرویس‌های پرداختی برگزینند. مانیار با پشت سر گذاشتن آزمون‌های لازم، توانسته است تا مورد تایید شاپرک بانک مرکزی برای دریافت این مجوز واقع شود.

خدمات پرداخت یاری مانیار

در صورتی‌که فروشگاه آنلاینی دارید و برای سایت خود نیاز به زیرساخت پرداخت آنلاین و پرداخت یاری هستید، می‌توانید با دریافت API درگاه پرداخت آنلاین بدون نیاز به پشت سرگذاشتن فرایند دریافت نماد اعتماد الکترونیک، وب‌سایت خود را به درگاه پرداخت اینترنتی مجهز نمایید.

هچنین مانیار با ارائه‌ی لینک درگاه پرداخت واسط مانیاری، می‌تواند به کمک مدیران کسب و کارها بیاید تا فرایند دریافت وجه از مشتریان را تسهیل بخشد. این کسب و کارها می‌توانند بدون نیاز به داشتن وب‌سایت از طریق لینک درگاه پرداخت که در اختیار مشتریانشان قرار می‌دهند، اقدام به دریافت وجه نمایند.

استفاده از سرویس های پرداختی مانیار

برای دریافت خدمات پرداختی، می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت مانیار، ثبت نام نمایید و اطلاعات سرویس مورد نظر خود را دریافت کنید. همچنین می‌توانید در ساعات کاری با شماره تماس ۰۲۱۲۸۴۲۳۱۵۵ تماس گرفته تا از مشاوره‌ی کارشناسان مانیار در خصوص سرویس مناسب کسب و کار خود بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

Praesent nunc venenatis quis, libero Sed